2015. április 17., péntek

nkh


Ma reggel ezekkel a mássalhangzókkal ébredtem.
A H betű el szokott tűnni a szó végéről. Lást a Balogh, Melegh, Korláth családneveket.
Enki és nin hursság.
Szumir szöveg. A nénik(hölgyek) országa és Enki.
ANKH
Az az ölelésre tárt felső test képírásos jele. (Nekem annak tűnik.)
Benne van az ének(h), innék(h), ennék(h) szavunkban.
ÉN
Már egyszer megakadtam az elejében.

Nem szabadulok tőle, hogy az első létrejött bármi csak nő lehet, és a létezés első felismerése az én lehet.
Az ének pedig hanghullámzás, sok én együttvéve.
A vallások ma is megénekeltetik a hívőket. Egy húron pendülnek. Egymásra hangolják.
Engem zavar is az az éneklő beszéd, amivel katolikus papot hallok felolvasni, de ennek is a rezonancia lehet az értelme. Azon a megszokott hullámzáson belibegtetni a csoport fejébe a több ezer éves vagy épp most aktuális megoldást.
Az enni-inni is a rezgés(élet) fenntartásához szükséges. Ha azt mondom: ennék-innék, akkor a az vágy, vagyis egy akarat megszületését mondja-írja le.
Mindenképp egy változás, egy változtatás kiinduló pontja.
Ünők. Ismét egy nő, egy szarvasasszony képe.
De tegyünk bele mély magánhangzót.
UNOK.
Mint az iSTeN - SáTáN ellentétpár.
ÁNOK ÁNÁK nincs a szótáramban.
Vegyes hangnemben
INAK, Fontos szerepe van a mozgásban? Az emberében meghatározó.


........
Semmi különös, csak egy ébredező elme játszott ma reggel. Az enyém volt. A különös inkább az, hogy nem felejtettem el.

Nincsenek megjegyzések: