2015. május 5., kedd

Jóleső visszajelzések

Tegnap Nufi kapott levelet valakitől, és kapott ötleteket a főzéshez, a kiránduláshoz, és még az is kiderül, hogy engem is olvasnak ismeretlen ismerősök, akik innét származtak el.
Pironkodom is, mert túl kevés fényképet rakok fel. A vasárnapi szorongó érzésem feloldására bringára pattantam, mentem egy kört Bódvalenke felé, és Hívégardó felé vissza. Nálam volt a kis Nikon, kattogattam is becsülettel, aztán a sok kép még mindig ott pihen a merevlemezem könyvtárában. Foghatom az időbeosztásomra is, meg a lustaságomra. A felelet a kettő között talál rést magának.
Két megkezdett tévéjavításban volnék, és közben meg kellett nyugtatni mindkét tulajt, hogy dolgozom rajta. (Egy-két óra veszteség.) Áthangolódom a beszélgetésre, kihűl a páka, közben enni, menjünk át a boltba, virágföldet vett Nufi, s Bélát is tolta a boltig, a föld meg nem két kiló, kell hozzá a bringacsomagtartó. Előző este belefogtam egy könyvbe, azt is be akartam fejezni. Ebéd utáni ejtőzés címén.
Irénke is meglátogatott, hogyha tudok szerezni 21 tojást, akkor leült egy kotlósa. Kölcsönadja.
Edittől kaptam is és rá is ültettük tyúkanyót. Már be is sötétedett. Péternek is megkerestem a Kusturica filmet (Cigányok ideje). Aztán már nem vittem át. Talán majd ma.
Nufi reggel ismét a szemészetre ment Edelénybe. Kilenctől tornáztatom Bélát, és a reggeli etetés is az enyém lesz.
Ki sem mozdulhatnék itthonról, mert várom a DHL-t is. Hozza az alkatrészt.
De ez nem panasz akar lenni, hanem mosakodás, hogy miért lett ritkább a naplóbejegyzés.


 Az eső két kép a Kőszögnél az úton. Bódvalenke előtt.


Ez a jegykendőnyi tó Lenke után van. Nyáron itt fürdenek, horgásznak a cigányok. Most üres. Még hideg van.


A tó mellől hátrafordulva a freskófalu. Nekem nem tetszik, de ha ők jól érzik magukat benne, hát ez van.
.....
Még folytatom, de hív a kötelesség. (Van képem hozzá :-)

Tavaszi zöldek és kékek.

Egy XX-XXI.sz.i  gépmadár.


Én meg a földön járok....
 ... ő meg virágon.

3 megjegyzés:

Moon River írta...

Lassan úgy járok, mint anno a viccben Nixon, akinek leégett az elnöki könyvtára, és nagyon sajnálta, mert több, mint a fele még ki sem volt festve. (!!) Szóval szeretek képeket nézegetni, szóljon bármiről és nem csak képletesen. :-))))

Hanczur írta...

Ha kép-es leszek folytatni, mekk is teszem.

MJ írta...

Kicsit elmaradtam,olvasással, írással, mindennel. Pótlás folyamatban. :) Jók a képek!