2015. június 18., csütörtök

Beköltözött hozzánk egy démon

... és még csak nem is Data MONitor.
DEMON fantázianevet kapott a fűkasza. A vásáron vettem Szilason kedden.
A keddi nap szaladgálósra sikerült, s még meg sem írtam a történetét,... vagy Alcheimer úrral beszéltem meg.
Áramszünetet  hirdettek Émászék, és Nufinak nem volt alacsony padlós buszjárat. Eddig a rossz hírek.
A postán hosszasan megvárattak a csomagfelvételnél. A pénzkiadó automata is agregátorról üzemelt a takarékszövetkezet előtt.
Nufi muskátlikat nézett ki magának, én meg a fűkaszát. Egy körrel hazaloholtam a virágokkal, a másik körben a fűkaszával, és még egy kört kellett tennem. Benzint is Szilason kaptam.
Összeraktam, beüzemeltem, és majd' az egész kertet végigszaladtam másfél tankból. Ha nem sötétedik rám, be is fejezem, de a kacsákat, tyúkokat locsolnivalókat nem hagyhatom ki a két portán.
Tegnap fejeztem be a vidám metélkedőt.
A második tank hamar kiürült, ám nem akartam eltenni, csak üresen. Elővettem a lengetőst, azzal fejeztem be.
A málna közé pedig - végre nem volt 40fok - behúzódtam, és kigyomláltam.
A 2/3-a csalán, valamennyi pipitér - ez a név most jutott eszembe, de megnéztem a guglin, és tényleg az - volt közte.
Sőt, rábukkantam a gaztengerben a két ribizlibokorra is.
Nem mondom, hogy nem volt benne tudatosság is, mert szeretnék olyan kertet, ahol nincs kiégve nagy foltokban a talaj. Vártam az esőt a kaszálással.
Nem jött. Csak azért sem, hát most olyan tartály - tar táj lett.
A képen pedig az apjuk tanítja megenni az indítótápot a csibéknak.

Nincsenek megjegyzések: