2015. június 12., péntek

Bolond, aki magának kommentel

Valami ilyesmit éreztem, amikor tegnap Nufi látta, hogy mit csinálok.
Pedig csak nem akartam új bejegyzést nyitni, és  régit folytatni sem jó, mert akkor aki már járt rajta, az nem kapja meg az új részt.
****
Ma egész nap az autó volt középpontban. Visszapakoltam az utastér kárpitját, megfúrtam a küszöböt a rögzítő bolhákhoz, és csavart válogattam, az eltűntek helyett.
Még holnap le kell szednem a lökhárítót is. A lakatos lehagyott egy visszacsapó szelepet a hátsó dob mogott. Így egy esős időben beveri a vizet a kerék a csomagtérbe.
Már tegnap a mosogatáskor kerestem, honnan is jött ki, mert nem emlékeztem erre a keretes leffentyűre.
Pedig jönnek anyuék is. Laci bácsinak pedig ki kell szabadítanom a fűnyírót, és ha elfogy a benzin, akkor spuri Szilasra.
...
Ez még a holnap. Most pedig ma van.
****
Ebben a dög melegben nagyon lassan működött a fejem is.
Állandóan kitérőket tettem. Főztem citromfűből, diólevélből és teából keveréket. Délelőtt megkérdezte Péter, megyek-e vele cseresznyefáért. Én pedig hősiesen, vagy mártír módjára nemet mondtam. Az autót megigértem Nufinak és anyunak is, de legfőképpen magamnak.
A kizökkenést csak a hétvégi bevásárlás idejére és az evésre engedélyeztem.
Tovább olvastam Józsué gyilkolászását teázás közben, és meghallgattam a déli krónikától Andrássy Ilona történetéig a műsort.
A legsutább az  Ütköző c. mindennapos beszélgetés. Ma az uniót dédelgették és döngölték a köztudatba a bevándorló tömegeket.
Pedig nem attól a pár négertől kell féltenünk az országot, hanem a média minden értelmet kilúgozó agymosodájától.
***
Van még rossz hírem. A házunk melletti gólyafészekből nem csak a tojások peregtek ki, hanem ma már két fióka is feküdt a betonon.
Ma este ástam egy gödröt az almafák között, és kimentem értük a lapáttal, de valaki megelőzött. Eltűntette.
A gödröt még meghagytam, hogy hátha szükség lesz rá.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Ugyan már! Nem az. Velem is megesett már. Vagy én is az vagyok. :)

Hanczur írta...

Egy rugóra járunk?