2015. június 3., szerda

Innen-onnan

A görögökről hallottam, hogy a gondolkodásuk istenek játéka volt. Hús-vér marionett bábuk lépdeltek a földön, mint színpadon.
A tegnapi cím isten és ösztön összefüggése tovább burjánzott, nem is hagy nyugodni!
Jásdi Kis Imre újabb előadását is megnéztem este a jutubin.

A hang nagyon vacak, a mondandó viszont fontos, bár új elemeket nem fedeztem fel benne.
A nap pedig a tyúktraktorom, vagy kacsakifutóm szögelgetésével telt. Illetve a nagy felhő megjelenése előtt belassult a szervezetem, és bealudtam.
A kerítésdrót rögzítése először túlbiztosítottan, majd egyre egyszerűbben sikerült. Már nem szedem szét, de ha a következőt készítem, okosabb leszek. (Remélem)
Megelpett tegnap, a Kossuth rádióban mikrofonhoz engedték trianon címén Raffay Ernőt és a Trianon múzeum igazgatóját. A nevét nem jegyeztem meg.
Este pedig behallatszott Béla tévéjéből a jobbik elleni hangulatkeltés az esti főműsorból.
Szomorú vagyok. Mintha nem tudnánk megítélni magunktól, hogy kit miért kell utálni, vagy szeretni.
Szemellenzős társadalmat építünk. Hivatásos léprecsalók után szedegetik a palimadarakat az adósrabszolgatartók kalitkájába a különféle egyenruhát magukra öltő semmiben sem különb rabszolgák.
  ...
Na, elég a morgásból. Tennivaló ezeregy, majd lefényképezem a tákományom, és idebiggyesztem.

2 megjegyzés:

Moon River írta...

Megnyaltam a szám szélét, az igazán veretesre sikerült utolsó mondatok egyikénél. (Hivatásos lépre csalók....)
Röstellem, de ezek a gyengéim. Komolyan!!!

Hanczur írta...

Köszönöm! Egy kicsit elragadott a hév.