2015. június 25., csütörtök

Panasznap


Sikerült megint teherrel hajolnom. Nem kellett volna. A belső roppanást nem kísérte azonnal a mindent megállító fájdalom, de érzékennyé lett a terület.
Most, amikor végre múlóban a herpeszem, és a kis fehér kacsa is lábadozik a rándulásából... vagy töréséből.
Szegénykém egy elkülönítőben tölti a napot. Estére - aludni - visszateszem a többi közé. Akkor nem gyalogolnak ár rajta minden ijedelemre. Most épp halkan fütyörésznek a hátam mögött.
A kukoricadarálóm hamar megérkezett. Lyukas talpat kell alkotnom hozzá, vagy inkább lábazatot vödörrel.  A hajtókarra pedig esztergálni fogok fogantyút. Hoztam hozzá száraz kemény fát a 22-ből.
Ma ismét megkerestek a tűzhely miatt. Megvették volna, bár másnak ígértem. Csak hát ez vezetékes, nekik pedig palackos kellene.
Hátfájás ide, érzékenység oda, eltettem a gangról zárt helyre.
Ezzel ki is merült a mai fizikai munkám.
Megnéztem a neten egy fegyverkereskedelemről szóló filmet, meg egy western alkotást. Ez utóbbit Bélának töltöttem le. Csak ellenőriztem. :-)
Az egyik szereplője a Piszkos 12-ből (látásból) ismert fickó. A történet semmitmondó, és a megbocsátásról szól.
Tovább olvastam a Bírák könyvét és Bárák nevét olvastam benne. Tehát Nufi hiába javított ki, jól emlékeztem.
No, meg ha a héber vagy arámi nyelv nem ír magánhangzót, akkor pláne mindegy, most minek írom. Mágyár vagy mágyúr tájszólásom van. :-D
Kikészítettem egy félig elkészült markergenerátort. Kristályoszci és pár osztó.Gondoltam, egy kicsit elektronikázom. Mostanában semmi szakmai tevékenységem.
Kényelmes is, ha csak húzogatni kell a kaszát, vagy rakodni vasvillával a komposztra a kaszálékot, de az az írígy manó, ami belül dolgozik, most váltana.
A Varga Csaba könyv sem köt le annyira. Persze ebben az eső is benne van. Ha a napfény elbújik, kézen fogja a jókedvem is.

Ma még a kotlóssal is összevesztem. Nem akart bemenni. Futottunk egy kört az ólak körül, amíg rábeszéltem, és többször vissza kellett tessékelni. Letakartam a bejáratot kis résű ajtóval, és a csirkéit külön hajtottam be hozzá.
Totyogi már sokkal engedelmesebb lány lett. Ha mögé állok, és közelítek, akkor engedelmesen a hálószoba felé totyog.
Nufi tanít a másik szobában. Kijöttem a műhelykémbe, és XP-n írom a bejegyzést. Ezt nem fűztem be a hálózatba. Epromégetőnek, és doksinézegetőnek állítottam be. Sajnos SATA wincsit nem tud kezelni, de minden mást remekül.
Még itt is akad tennivaló. A tűzhelyet vízszintezni, és bekötni. A magas szekrény ajtaját rendbe hozni, vagy felaprítani kisebbekre. Ezt a műhelyszobát Az ajtó magasságában meg lehetne felezni, és a felső fél szintet telibe polcozni.Talán nem lesz nagy költség.
Nufi is akar kerítést az udvarrészeket szétválasztani.
A Honda is várja már a vizsgát. Villanyt is szerelnék, meg a másik műhelyszobát is alakítom.
****
Ma csak úgy hátrasétáltam a gyümölcsösbe, és a lekaszált területen rábukkantam valamire. Kirajzolódik egy ház. Vajon mikor bontották le, és miért? Lehet, hogy két telek is volt, csak összevásárolták korábban?
Annyi meglepetés van itt, fel sem tudom fogni.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Vár rád tennivaló bőven. Ha már a rándulás is engedi. Gyógyulj mihamarább!

Hanczur írta...

Köszi! Egy napot lassítottam, és minen emelést ötször meggondolok.