2015. július 1., szerda

Aki elszólja magát, annnak jár a büntetés

Meg hát másért is.
A múltkor bejelzett a hátam, és nem vettem komolyan. Ma egy rossz mozdulat, és már csak négykézláb jöttem ki a spajzból. A konyhában tudtam talpra állni, azaz inkább először felhúzni magam a székre.
Estére pedig kellett a gyógyszer.
A futópad.
Ma Laci bácsi névnapját ünnepeltük, és volt mindenféle kaja. Délelőtt megtömtem magam - anyu hozta - rántott csirkével. Délben rakott tök. Bőven rizzsel, és délután háromféle torta. Odakinn meg harminc fok.
Naná, hogy tiltakozik a szervezetem.
Már a rántott hús csuklással fejeződött be, abból a jelből észre kellett volna vennem, hogy ácsi.
A végzetes mozdulat pedig Jolika látogatásakor, egész pontosan, amikor a kávéfőzőért nyúltam a spajzban kissé előrehajolva.
Ilyenkor ki kell várni, hogy a fájdalmi stessz elmúljon, és behordjam a kacsákat, bezárjam a tyúkokat, csak utána kapaszkodtam fel a futópadra.
A 48 perces programból fél órát bírtam. No nem tüdővel, hanem türelemmel.
***
Azért délután beüzemeltem a terménydarálómat. Felcsavaroztam a munkabakra. Alá tettem egy rossz vödröt, és először árpát, majd kukoricát szórtam bele.
A teszkós vagy obis munkapad gyenge ehhez a feladathoz. Vastagabb deszkából kell állványt fabrikálnom alá.
A kurblijához esztergáltam fogantyút fából. A forgattyús tengely vége el vagyon püfölve, ezért nagyobbra kellett fúrnom a fogóban a lyukat, és rondán félre is fordult. Bár annak inkább a két oldalról fúrás volt az oka. Nem érte át egyben a fúrószár.
Anyag van még, és ha kedvem is lesz, faragok egy kicsit vastagabbat, és szebbet rá.
Meg később szeretném motorral meghajtani. Mint ahogy Teri néninél láttam a morzsolót, bicikli kerékkel felszerelni, és mosógépmotorral meghajtani.
Nufi rám szólt, hogy:
"Kép is lesz?"
Hát lehet neki nemet mondani?

Nincsenek megjegyzések: