2015. augusztus 22., szombat

ismét fá-zom

Már a negyedik szekér fa dőlt be hozzánk tegnap, ma pedig nekifogtam egy vidám metélkedőnek.
A vékonyabbját felaprítottam. Amit ávitt az asztali körfűrészem. Elrakni még nem lehet. Hasogatni is kell. Bár nem mindet. A tavalyi bőven elég lesz etélre, és ha sikerül kifüstölni a darazsakat, akkor átrakom a fáskamrát is.
Egy már megcsípett tegnap, és most kezd dagadni. Estére hagymát fogok rátenni.
A boltban vettem rovarirtót, és ha ráfújtam egy darázsra, akkor leesett. Már csak rá kellett taposni, de a fészekhez kevés lesz, és elég nagy légtér.
Ki tudtam hozni a fűrészasztalt, addig beszórtam a fejem előtt a levegőt, de nem életbiztosítás.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Nagyapám a hajnali hűvösben szokta lepiszkálni a fészket. Amikor még a hűs levegő miatt nem repülnek. A fészek alá tett egy vödröt vízzel s egy hosszú fémkampóval belerántotta a bandát. Oszt forróvizet a nyakukba!

Unknown írta...

Még nem tudom, hol a fészek. Amikor a szétesett hullámpapír dobozomhoz közelítek, akkor jönnek sokan védekezni.