2015. augusztus 1., szombat

Itt az idő, s a messiás

Tegnap meghallgattam Kosdi Tamás két részes videoját. Az utolsó negyed óra még hátra van, és eszembe jutott, hogy amikor antennázni jártam, állandóan a háztetőkön lógott a szemem, és amikor kis Polszkiba ültem, felfedeztem, milyen sok van az utakon.
Borbola János megtalálja a Szent Koronán a már Egyiptomban használt írásjeleinket, és így tovább.
Az a felbecsülhetetlen gazdagság, amiben lubickolhatunk, létezik a vallásokban, de még a(S)z'ámítástechnikában is. Hiszen ideje volt annak is, amikor Z80 assembly kódokat láttam a rendszámokon az előttem haladó járműveken.
De elegendő visszatérni párszáz évet, és ráhangolódni a kor nyelvezetére. Az akkor logikus világszemlélet életre kel.
De vajon csak egy emberben?
Ez az előadás az égi vezérlés csatlakozójának tekinti a régi Magyarország  legfőbb uralmi jelképét.
(Lám, már megszemélyesítem az előadást is. Több, mint az előadója?)
Ez a felgerjedt népvándorlás is lábra állt... - vagy inkább lábra állított - RESET eljárás Európa szellemi felsőbbrendűségérzet programjára.
Ahogy a születésnapom is amerókának létrehozott kelepce. A sötétbőrű népesség aránya túllépi az 50%-ot, muszáj volt kidogozni a csiprendszert, mely lassan gondolati rendőrséggé fejleszthető.
Európa közepe pedig hiába kapálózik, mert az ideterelt sok szinesbőrű mellé már hadgyakorlat címén tankokat telepítenek a tengeren túlról.
A túlélés pedig messiásteremtés, a szabad belső lény létrehozása mindenképpen, aki felügyeli a beáramló tudatos ferdítéseket, s megszabadítja a gondolkodást. Az elme önmagát újjáteremtő képességét.
Ugyanakkor látom a gaz és haszonnövény hasonlatát is. Mert a gaz sokkal szaporább, gyorsabban nő, sokrétűbb, és életképesebb. Csak az ember tudja megfékezni a haszonnövény megerősödéséig a környezetet.
Illetve nem szoktuk megvizsgálni, vajon mekkora esélye van nélkülünk.
Hát most ömlik be a sok gyommag, és kertészkedhetünk. Vagy átállhatunk az újdonságok fogyasztására.

5 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Karfiolt vettünk a piacról. Én is termesztettem karfiolt, de sosem volt ilyen szép és egészségtől duzzadó, hanem mindig tele volt mindenféle bogártól, csigától....Ezt biokertészettel nem lehet elérni. Szerintem csöpög a sok vegyszer kertészettől...Sajnos ez a jövő...mert nincs energiája az embernek lepiszmogni csalánlevekkel a csigákat..

Unknown írta...

:-)
A csigát szereti a kacsa. Sőt, az egyetlen állat, ami ezt az undormányt megeszi.
A kis csupaszcsigákat lecsípték a kezemről is, pedig nem jönnek oda még a kedvenc növényükért sem, ha bedugom a rácson. Csak, amikor nekik van rá kedvök.

MJ írta...

Visszavontad a "Csak hajolni ne kéne!" bejegyzést? Nálam szerepel a falon, de meg már nem jelenik. No mindegy. Gyógyulj meg mihamarább.

Hanczur írta...

Mert megint kiment már megint a cím, mielőtt az első mondatot leírtam volna. Elvette a kedvem.

MJ írta...

Értem. :)