2015. augusztus 7., péntek

Péter ma nem érzi jól magát

... Nufi napok óta a gyomrával elégedetlen, én meg lábadozom a gerincemmel.
Tegnap már terápiás céllal ültem oda a darálóhoz, hogy apró modulatokkal kezeljem ki magam.
Holnapra pedig ki kell ürítenem a konyhát, mert jönnek anyuék.
A rossz Orion tévé miatt már minden eszközt bevetettem, még a 100 megás szkópot is átcipeltem, meg eepromot írtam, és még mindig nem tudom a hibáját.
A procija nem tud írni-olvasni az I2C buszon, vagy valamelyik periféria nem válaszol?
Még azt nem ellenőriztem, hogy az FF-el teleírt eepromba menti-e a változásokat.
Sajnos csak akkor lehet belerakni, ha már bekapcsolt a készülék, különben nem válaszol a gombnyomásokra.
Tagnap még átrobogtam a távirányítójáért is. Kipucoltam, de be is lassult a 40foktól a szervezetem.  Nyár van.  Ez meg így jó.
Este még a tyúktraktort is eltörtem, azt is javítani kellett. Jó, legyen kacsakarám. Akkor pontosabb a leírás.
Ma délelőtt boltot jártunk. Editnél áruátvétel volt, várni kellett.  Bélát beparkolta Nufi a boltudvaron a gólyafészek irányába, de műsor onnét sem jött. A lakók békázni voltak biztos.
Átlátogattam Péterhez is, legalább tudtam címet adni a bejegyzésemnek.
Direkt nem említem MJ-t, mert titokban tartja, miféle nyavalya tartja ágyban.
Javulást kívánok neki, és megigérem, nem mondom el mindenkinek, csak Nufinak olvastam fel a levelét.

4 megjegyzés:

MJ írta...

Köszönöm! S nektek is kilábalást! :)

Hanczur írta...

Kösz!
A mai terápiás darálásom egy egész vödörrel végződött. Összehasonlításul először kb. 1liternyit bírtam. Tegnap már három törlcsérnyit. Ma meg úgy döntöttem, hogy fokozom a terhelést.
Illetve még beújítottam a https://youtu.be/lcjWrI4ZENU tornát is.
Most a Norbi erobikja nem segített. A légboxra a héten majdnem összecsuklottam. Ott valami seb lehet, és éjjelente tud bezáródni, de lassan fog gyógyulni, mert terhelni muszáj, és csak csökkenteni tudom, elhagyni nem a 'munkámat'.
Most este a legérdekesebb érzés - de remélem, már untatlak:-) - amikor a kukorica kiborult, és guggolva szinte embriópózba került a gerincoszlopom, megéreztem a határt, amikor abba kellett hagyni.
Azt hiszem, ott lesz a megoldás, illetve a hátizomgyakorlatokban. Ráadásul nem lehetek türelmetlen.

MJ írta...

Azért légy óvatos. Bár soraidból az derül ki az vagy, meg érted s érzed amit csinálsz, de az öngyógyítással néha még így is mellé lehet menni. Én most mellé mentem. Viszont most már javulok s örömmel olvasom hogy te is. :)

Hanczur írta...

Nálam csak az működik.