2015. augusztus 16., vasárnap

Szó-rakózás a szóragozás, vagy csak szórakozás?


Ilyen gondolatok között ébredtem valamelyik reggel, aztán nem írtam meg a bejegyzést. Talán nem jutott rá idő.
Tegnap pedig rákerestem a guglival. Megtalálta.
 Ezt sem én fedeztem fel.
Beletörődöm.
Tegnap felavatták a felújított református templomot. Sok meghívott vendég volt, a falu népe kiszorult a templomkert sátraiba. Nufi elvitte Bélát, s bár volt kivetítő is, nem sokat láttak belőle. Nyári napon szabadtéren nem könnyű a napnál nagyobb fénnyel rajzolni a fehér vászonra.
Nekem különleges feladatom volt. Én voltam a vécésnéni. Meg is néztem Kis Manyi felvételét a jutubin. Nehogy valamit rosszul csináljak.

A könnyítésre kijelölt hely a volt iskola épületében van. A templom hátamegett. Én meg kiültem olvasni elé.
Péter kis teatralitást vélt benne felfedezni, hogy bibliát olvasok, de lelomboztam, mert Dümmert Rezső Árpádok nyomában c. könyve volt nálam.
A szertartás alatt nem volt vendégem, csak a Martonyi vendégek sofőrje jött be hozzám beszélgetni.
A nevét nem jegyeztem meg. Ő katolikus, és nem érdekelte a református szövegelés. :-)
Az olvasásból így nem lett semmi.
Délután pedig meghallgattam Szántai Lajos újabb beszédeit. Ezek most nem felkészült előadások voltak, csak a szokásos lelkesítő szózatok.
Estére megállt Nufi monitorja. Nem lehetett bekapcsolni. Szétszedtem a kapcsolóját, kitakarítottam, és kipróbáltam.
Jó is volt, amíg be nem dobozoltam a készüléket.
Majd ma kivallatom, mi melegszik túl benne,
Addig megkapta a javításhoz használt kis IBM lcd-met.
Ez sem jó neki, mert nem lehet rajta fényerőt szabályozni, de remélem, nem kell sokáig szenvednie vele.
Mi történt még a héten?
Áthoztam a nagy vasasztalt, mert szeretnék a daráló alá valami mozdíthatatlan állványt.
Ismét hoztak fát, és ismét nem szólt előre senki. Azaz az udvar közepére telepített kacsakarám, a vizes eszközök, és  minden útban volt. Aprópénzben kellett összeszedni a rávalót.
Anyuék szombaton voltak itt. Hoztak ps/2 egeret. Nufinál az is elkoszolódott. Amíg kipucoltam, odaadtam az enyémet, de az USB-s ,és szaggatottan megy a gépén. Kellett neki az új.
Megrendeltem a vízkőmentesítő kitet. Magunknak és Magdiéknak is. Ha Nufi átutalta a pénzt, akkor 1-2 nap alatt elhozza a futár. Jobb ez így, hogy mindent megkapok csomagban, mert mire utánajárok, meg nem lesz egyforma, meg ...Lehet, hogy a kicsit drágább lesz olcsóbb.

Nincsenek megjegyzések: