2015. október 8., csütörtök

A kiskakasom.... volt


Őt legalább megtaláltam.
Ott feküdt a krumpliföldön, és még a hullamerevség sem állt be. Szinte meleg volt.
Ma elmentünk Szilasra bevásárolni.
A kacsákat bezártam.
Előtte a ketrecüket meg kellett csavaroznom, mert elengedte a szögelés.
Egyébként meg szédültem, minden bajom volt. Semmi kedvem nem volt menni, de Nufi nehezet akart vásárolni. 
Szép és egészséges volt. Állandóan kukorékolt.
Akármi is volt, a két döghöz nem nyúlt hozzá a kert végében. A félig kopasz és lassú kitojt tyúk nem érdekelte.
Tennék le mérget, de a tyúkok hamarabb megennék, mint ez a látogató.
Most már eltemettem mindet.
Hát ismét nincs jókedvem.
Levezetésképpen ma délután nekiálltam a fáskamrát átrendezni.
Legalább kimerültem, és hamar elalszom.

*****************************

Azt hiszem, itt az ideje váltanom.
Európa özönben kapja a vándorok között a biztonsági kockázatnak nevezett erőszakos betolakodókat. Mi pedig étellel-itallal-fedéllel kínáljuk őket.
Reméljük, hogy nem lesz baj.
Most szépen megkaptam én is.
Vagy bezárom a madaraimat, és mérget, csapdát állítok fel, vagy lassan kiirtja a kedvenceimet.
A szerencsétlenek életét én fogom megkeseríteni, csak mert meg akarom óvni őket.

2 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Mondjuk az gyanús, hogy megtalálod őket. A madarakat. Mert aki elkapja, kinyírja, elhurcolja, az tápláléknak szánja. Olyan, mintha valami vagy valaki pusztán élvezetből vadászna.
Meg ezekkel a kétes menekültekkel is, ki a túrót adna nekik munkát? Kinek kell finnyás melós, akinek mindenféle putypuruttya van? És ezzel a kör bezárul. Olvasom, hogy Finnországban éhség sztrájkolnak. A tegnap mentem el egy ilyen szindikátus sztrájk mellett, húsz sztrájkoló volt, de ott volt egy mentő, egy tűzoltó s rengeteg rendőr. Egy ilyen kordonnal kéne védeni az éhségsztrájkolókat, s előkészíteni a perfúziókat. Ezzel nem esik csorba a szabad vélemény nyilvánításon, viszont meglenne az üzenete, ha nem tetszik, isten álgya...Mindenki ájul itthon a "szar" iskola kiflin s tejen, a fiamnak minden megadatik, mégis hűségesen megeszi s megissza az iskolai kiflit s tejet. Azt mondta, hogy ha jár neki, nem hagyja ott...s egyébként finom...

Hanczur írta...

A két kitojt tyúk nem volt valami életvidám, ők természetes hslállsl hagytak itt.
A két kopasznyakú jércém nyom nélkül tűnt el, meg a kacsám is.
Ezt a vámpírmegoldású kiskakast leltem meg először, mint állat áldozatát.

A népvándorlás másik téma. Annyi ember gondolkodik már róla, hogy a legjobb és legrosszabb véglet között millió kidolgozott megoldás van.
Csak közös nincs.
Egy település létrehozása a számítógépes szimulátorokkal is megoldhatatlan feladat volt nekem. Simcity, Lincity. Biztos ismered.
Amerika elfoglalásakor a fehéreknek volt egy közös céljuk. El kellett takarítani az indiánokat, hogy földet tudjanak művelni.
Emberi léptekkel nem is volt olyan régen.
Azt a fajta együttélést, egészséges életmódot nem tudták átvenni a bevándorlók. Viszont technikailag fejlettebbek voltak.
Jobban ismerték a központosítási technikákat. Nem csak az anyagi, hanem a haderő-, és a médiatechnikát is.
Itt most ki fog derülni, vajon ér-e bármit ez a szellemi vagyon a nyers erőszakos hódítással szemben.
Abban nincs kétségem, hogy ezek a toroknyiszáló feketeruhás fiatalok nem lesznek képesek egy telekommunikációs rendszer átvételére.
A használatára igen. Nem butának tartom, csak ennyire szélsőségesen szakosodott műszaki bázis nélkül visszaszorulnak, vagy mint a rákos sejtek, a gazdatest elpusztításával maguk is elvesznek.