2015. november 20., péntek

A csúnya autó nem autó

Visszadobták a Hondát.
 Korrodált az alja.
Ez nem igaz. A két első sárvédőn vannak korróziós nyomok, és a kihegesztett hátsó sárvédőn kézzel festettem le a felületet.
Kalapáccsal rakták be a fékcsövet.
Ez sem igaz. Csak kézzel húzgáltam végig. Még fogót sem használtam, nehogy a cső sérüljön, csak az átvezető gumikúpon van repedés.
Holnap lefényképezem, miről van szó, mert egyrészt nem befolyásolja a működést, másrészt a vízbe merülő autón jeletene az utastér felé szivárgást, de akkor már mindegy. A felcsapódó víz nem megy fel odáig.
Néhány centivel hosszabb lett az új fékcső, mint az eredeti, ezért a motortérben úgy hajtogattam, ne érjen semmihez. Surlódás ne kezdhesse ki.
A kézifék aszimmetrikus.
Ez biztos igaz. Mérni nem tudtam, de máskor is többször kellett utánállítanom, mire vizsgaképes lett.
Hát most ott állok, hogy le kell csengeni a felháborodásomnak, aztán csiszolópapír, festékszóró és a hátsó dobféket szétszedni, és addig hézagolni, amíg elfogadják a vizsgán.

2 megjegyzés:

MJ írta...

S azóta jutottál eredményre? Vizsga?

Névtelen írta...

Bocs, de már nem mertem válaszolni a végeredmény előtt.