2015. november 14., szombat

Mozgalmi dalok

Mostanában reggelente Nufi mozgalmi dalokat dúdolgat.



Nem baj. Rá is kerestem egyikre-másikra, és kilyukadtam ennél a dalocskánál, és nagyon meglepődtem a német eredetijén. Hogy a refrénjében arra szólít fel, ültessem a vörös kakast a kolostor tetejére.
Meg kéne még szerezni hozzá a kíséret akkordjait, hogy gitározgassak egy kicsit. Úgyis elgyengültek már az ujjaim végei.
Nagy csodálkozó szemeim a világra hoznak érdekes összefüggéseket.

Elegem volt a politika hallgatásából a tévében, és mivel egy audioton tévén köszörülöm a kitartásom, lecseréltem a műsorforrást. A settopbox-ot DVBS-re.
Az első földi, amásik az Astra műholdra irányított lavorantenna.
Szóval ott pedig a Früchlingekről szól egy vitaműsor. :-) "Csődörből vödörbe", hogy klasszikust idézzek.
A tévé apró panelszakadásokkal tarkított öreg jószág, és még a panel sarka is letörött, meg felrobbant benne egy kondi. (A sortrafó előtti szűrőkondi.)
Ez volt nyitásnak, de a panel forrasztásai azonnal lefutnak az alkatrészlábakról, amint hozzáérek pákával.
Mikor a 10 ohmra zárlatosodott 10V-os Z diódát kicseréltem, végre beindult a táp folyamatosan, nem csak indulgatott. Sajnos estig még nem bírtam kigyötörni belőle a 14V helyén csak közel 3V-ot. Nem kondihiba eddig.
Rajzom van ugyan a NET-ről, csak nehezen olvasható. Sok A/4-es lapot scanneltek be és nem átfedéssel.

Nincsenek megjegyzések: