2016. január 26., kedd

Hova tűnt a kis vörös?


Ma reggel Nufi úgy jött elő a macskakajával a teraszról, hogy a macskák sehol, és Dörmincs is csak hívogatásra jött elő a padlásról.

Odatettem a teavizet, majd indultam a kacsáknak kitenni a búzát. A fáskamra vonalában jókora kutyalábnyomok ejtettek gondolkodóba.
A baromfikat kieresztettem, meghámoztam a narancsot és banánt a reggelihez, hogy kiüríthessem a komosztdombra a törpeszemetest.
A kutyalábnyomok mentén lépdeltem a komposztdombig. Karnyújtásnyira a tavaly ültetett fa mellett hosszú kaparás.
Ilyet nem szokott kutya ásni. Az üreget kapar, aztán ott hagyja.
Mentem tovább. Szarvasnyomok a kerítésig. A kuyalábnyomok mellette.
A saroknál ugrotta át a kerítést.
Szép kis állatkertem van.
Visszajöttem reggelit készíteni.
Az ajtóban pedig ott 'vigyorgott' a kis vörös cica.
Hhhh....
Megnyugodtam.

1 megjegyzés:

MJ írta...

Azok a fránya vörösök! ... Mindig visszajönnek. :)