2016. január 4., hétfő

Itt a hó


Tegnap Nufival még végigjártuk a sötét utunkat, ma már nem megyünk sehová.
Fűtöttem a kályhákat egész nap és samsung doksit olvastam.
Este megint jött a farkaséhség, de a kaja zömét már csicsóka adta. Illetve hoztam be a fáról fagyott almát, és kétperces mikrózás után abból lakmároztam.
Le kell állítani az édesség dömpinget. Elég volt az ünnepekből.
A másik fontos felismerésem: a szentháromság értelmezése világlik most a fejemben.
Molnár Géza könyve vezetett rá, de nem a három generációt érzem ki az apa-fiú-szentlélek kapcsolatból, hanem a két generáció és az információ, az átadható tudás gördülő időkerekét. Ezért lehet egynemű a két komponens.
Az apa és fiú között a fejlődés, vagy inkább a fejlődés lehetőségének vonala, s kettejük között létező DNS vonal és akár a gesztusokkal és szóban átadott tudás összege maga a lélek.
Jó kis kódrendszer.
Mások életüket fordítják a bogozására. Nekem elég pár impulzus is belőle. Apró lökés egy másik képés igazítására. Alépés bizonytalanságát még tovább ingatni.

Nincsenek megjegyzések: