2016. február 14., vasárnap

Tél

Ömlik az eső, és sötét van. Az utcai lámpát a nyári oszlopcsere óta nem tudják megcsinálni, Valami KH , mert felgyullad, aztán elalszik, ée ezek a gáztöltésű lámpák csak akkor indulnak be újra, ha lehűlnek. Melegen nem.
Nufival megkerültük a Bódva Komjáti szakaszát. A jobbparton felsétáltunk a hídig, majd vissza a balparton.
Közben csattogtattuk a fényképező gépet. Most kitettem a második fotót. Nekem tetszik.
Készítettem még a víz alá került Méheskéről is, de most nyikorog a nyakam, és nem megy a gépmellett-ücsörgés. Nem öt perc megvágni és tömörítgetni.
Az öregedésem az oka biztos, de megnéztem egy sorozatot a tévében. A Csak színház és más semmi.
Na jó, a második részről lemaradtam, de majnem az összest jelenti.
Nufi mesélt nekem egy tanfolyamról. Járt forgatókönyvíró suliba, és ott a mindenkit mindenkivel összehozni játék a szappanoperák módszere volt. Ezeket kerestem meg ebben a sorozatban, és végre valami olyasmit látok, mint az elektronikában.
Hogy működik. Még jó, hogy nem akartam orvos lenni, mert akkor biztos mindenkit boncolni akarnék.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Ez az orvos kérdés akkor igazán gáz, ha sebész és mindig boncolni akar. :)

Hanczur írta...

De ezért tartanak nővérkét a dokik, hogy szóljon előre, hogy boncolás, vagy gyógyítás.