2016. május 23., hétfő

Csömör

Időnként  megtalál.
Végigjártam a kertet, és megint elhoztam pár száraz gallyat a fákról. Látom, hogy lesz valamennyi birsalmánk, a meggyfa vagy megmarad, vagy ki kell vágni.
Alkatrészt kell rendelnem pár dolgomhoz, és tegnap Bandi hozott egy fickót, aki megvette volna a tévémet. Csak bagóért.
Hogy engem minden cigány hülyének, fejős tehénnek néz, az logikus, mert ők itt nőttek fel, de nekem nem kell a holnapi kenyérre ez a pénz, hanem azt hittem, neki kell egy tévé.
Most talán a favágás a leghasznosabb tevékenség, és ki is hoz majd ebből a mélypontból.
Tényleg kezdem elveszteni a türelmemet. Nincs annyi pénzem, hogy mindenkinek ingyen javítsak meg minden szemetet. Sem az alkatrészt nem adják ingyen, sem az áramot, sem a tisztítószereket. Még az. idehordott alkatrésznek való vackok sem villanyoznak fel. Ezek nem régmúlt szépségei, hanem a padlásról előkerült vackok.
Utoljára a rokkafelújítás volt érdekes.

 Tényleg, Nufi előkerítette a bőrszíjat, talán felmadzagolom, ha elég hosszú.
ehh.
Olvasni akartam, csak ahhoz túl meleg van.
Ha a favágás felfrissít, akkor jó, ha nem, felmászom a hegyre, és ha az sem, megint megkerülöm Viszló felé a fél világot biciklivel.

IMI

2 megjegyzés:

MJ írta...

Nyújtsd a kezed s viszik a karod!

Hanczur írta...

Ezt a szólást én négeres változatban ismertem.
De nem vitték, mert nem adtam.
A szinte új tévét egy távirányító áráért nem vagyok bolond odaadni. Sőt, az eredeti távirányító drágább 1800Ft-tal a felajánlott összegnél.
Félreteszem, ha anyuéknál megáll egy tévé, majd megkapják ők.