2016. május 10., kedd

Javítok


Most azt, ami itthon van.
Tegnap a fürdőszoba ajtaját fúrtam meg, és tettem fel a rácsot. A kéményseprő rendelte el. A kéménytisztító nyílás betonzárólapját is megragasztottam csemperagasztóval. Az is a kéményseprő nyűgje volt.
Régen a kéményseprők seperni jártak, és nem kötözködni. Most meg papírral a kezükben játsszák a fontos embert, és pénzt kérnek, hogy megnézzék, jól takarítottam-e ki a kormot.
Ma az öblítőtartály volt soron. A vécé állandóan folyt, ha nem figyeltünk oda.
A műanyag tarály közepén egy hengeres dugattyú ereszti le a vizet, és hullik vissza elzárni.
A dugattyú körben vízköves. Ezt kézzel le lehet simogatni, és öblítés után visszarakható..... lenne. De a műanyag ház anyagából préselt fülekbe akad a dugattyú háza. Az öregedéstől rideg fül azonal letörik.
Már a leszedés előtt biztos voltam benne.
Ma levettem a falról, és simára simogattam, meg az udvaron erős vízsugárral kiverettem. A fül helyét pedig a forrópisztollyal - én csak műtakonynak nevezem - visszaragasztottam.
Ha szerencsém van, nem kell venni másikat, ha nincs, akkor nyerek talán 1-2 napot.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Úgy vélem én is. A "műtakony" általában csak néhány napos. :)

Hanczur írta...

Megfogta. :-)