2016. május 20., péntek

Minek is...



Megmagyarázni nem fogom. Megpróbálom, csak nem lesz pontos.
Ma reggel voltunk bevásárolni. A bolt irányába másik úton, mint hazafelé.
Hazaúton a templom mellett vezet az út.
Most éppen a fenyőfákat vágták ki.  Péter veszélyesnek ítélte. Nufinak a szíve szakad meg érte. Az örökzöldekért.
De az én új befektetésem is, ez a maci gép. No nem új, mert az  nem az én kategóriám, hanem egy tízéves csoda, csak kétprocesszoros, és van benne 12 gigabyte memória.
Valamikor egy házat vehettem volna az új áráért. És most itt van . :-)
A minek pedig arra vonatkozik, hogy van itthon elegendő számítógép.
De mindek a Honda gépkocsi, és minek a Gepida bicikli?
Mondjuk a Gepidát újonnan vettem. Az nem illik a körbe.
Vannak szépen kidolgozott tárgyak a környezetemben. Valami csak azért, mert szép. Vagy egyetlen előnye van.
Mert másnak már nem kellett.
Ezek a VEF rádióim. Másnak már útban van, nekem pedig érdekes. A csatornaváltós állomáskeresője. A germánium tranzisztoros megoldása. Hogy  nagymama asztalán mondott híreket egy ilyen.
Minek ültettem új almafákat, pedig volt nyolc a kertben.
Már kettőtől már el is búcsúztunk, de a harmadik is el fog száradni,, csak még vegetál.
Kell.
Csak.
Almát eszünk. Sokat. Ez a legkönnyebben megmagyarázható.
A fenyőt nem tudjuk megenni.
A MAC gépet sem. Ráadásul szinte üres. Nem gyűjtöttem hozzá évek alatt sok-sok programot.
Majd megtalálja a helyét nálam.


Nincsenek megjegyzések: