2016. augusztus 27., szombat

Nincs kedvem dolgozni

Vagyis most több olyan van egyszerre, amit csinálhatnék, és attól a másik elmaradna, azaz pörög a fejem, mivel lehetne haladni. A kocsibeállóval, a falrakással, a favágással...
Közben hullik a maradék szilva, már az alma és a körte is, a fekete szeder, és most kisrádióban cseréltem trafót, meg vasalót fúrtam szét, hogy az orrát újra rögzíteni lehessen a fogantyúhoz.
Ezek persze olcsóbbak, mint a ráfordított idő értéke, azaz ingyenmunkák, de a favágás is az udvarközepi hulladékfa feltördelésével haladok. Hetekre elegndő gyújtóst hoztam be papírdobozban a két cserépkályha tetejére, és még mindig nem fogy a kupac.
Ma még ebédre szalonnasütést terveztem, és ott lehet megszabadulni egy nagyobb kupac vékony gallytól. Addig meg nekiesek a kupacon átnőtt gaznak ollóval-sarlóval, mert a kaszáim mind törnek tőle. A sarlóval pedig rossz bebújni alá. Szúrnak, mint a kaktuszok.
Nufi elsétál Bélával Szilasra, addig előkészülök.
Arra kíváncsi leszek, mennyi kedve marad visszatértükkor még a tűző napon szalonnát sütni. Vagy ha estére hagyom, akkor megint forgolódhatunk éjjel a tele pocak miatt.
Napok óta tervezem a futást a Bódva parton, de csak nem tudom rávenni magam.
Összefoglalva: Durva meleg van.
Ilyenkor az IGE harmadik meghatározásában vagyok. Nem cselekszem, nem történek, hanem csak létezem.

Nincsenek megjegyzések: