2017. január 21., szombat

Felsőbbrendűség

Azt hiszem, akkor van igazán nagy baj bennem, ha hosszabb időn keresztül azt hiszem, valamit sokkal jobban tudok másnál.
Most ugyan máson vettem észre, mielőtt magamra vonatkoztattam.
Csúnya dolog.
********
Itt elvesztettem a fonalat, és nem is tudom folytatni. Inkább csak jelzésként hagyom meg a bejegyzés elején.
********
Minusz 18 fok volt reggeliosztáskor. A macskák csak addig esznek, amíg 'füstöl' a kaja, aztán amint megfagy, már nem is érdekli őket.
Időről időre vissza kell hozni, és mikrózni, ha nem akarok tízszer annyit kidobálni.
Nufinak nem tetszik, hogy ugyanabban a mikróban... de hát az edényt kimosom, és annak is csak a talpa érintkezik a mikrosütő tányérjával.
Mindegy. A fontos, hogy a macskák elég jól elvannak.
A fekete hercegnő nem alszik a többivel.  Ma fedeztem fel, hogy a pinceszellőző lyukán macska alakú üreg van. Szerintem ott éjszakázik. Reggelihez is késve jön elő.
A kisebbik feketeség pedig lassan utoléri nénjét méretben. Nufi már téveszti is őket. Együtt kell látni, akkor biztos a személyigazolvány. :-)

Belekezdtem a kínai tápom bedobozolásába is. Egy analóg műholdvevő dobozába fúrtam és csavaroztam fel a paneleket és a trafókat. Az előlap lesz a legnagyobb kihívás. Aiwa video fedlapjából vágom ki a potik és a banánhüvelyek fészkét, és előlapnak plexit szánok papírra írt vagy nyomtatott feliratokkal. Ez még később dől el. Most a kezelőszervek rakosgatásával bíbelődöm, meg a lakatos munkával.

Nincsenek megjegyzések: