2017. január 26., csütörtök

Önszabályzás

Rászoktam a játékra.
A számítógépeim elmennek aludni, vagy kiléptetik a felhasználót, ha nem foglalkozom velük. Ez a tamagocsihatás vett rá, hogy dvdírás vagy kivárandó folyamatvég miatt a spider-pók vagy az admirálist játsszam, ha vvin alatt dolgozom. (Megállt a dupla v billentyűm)
Ez már odáig fejlődött, hogy este lefekvéskor tovább megy a fejemben a játék, és úgy alszom el.
Tegnap és tegnapelőtt egy bácsi fényképeit mentegettem le a félhalott merevlemezéről, és utána DVD-re égettem. Mintegy 9 DVD anyaga. Több év munkája, és van közötte olyan is, ami engem érdekel. Például a 2010-es árvíz itt Komjátiban, Szentandráson, meg Bódvarákón.
Persze van más megoldás is. Ha végigkutatom és kikapcsolom az energiamentő beállításokat. Akkor mást is lehet közben ekecselni, és ha a folyamatjelző eltűnik, vagy az íróeszköz kidugja a nyelvét, csak akkor visszatérni a géphez.

*********
Elfogyott a szabadban tárolt fa.  A tyúkól oldalán és a füstölő butykájában volt egy nagyobb mennyiség, és azt tüzeltem el december-január havában javarészt.
Tegnap már a fáskamrából hoztam. Olyan egérhúgyszagú a tüzelő, mintha beleszagolnék az ötliteres befőttes üvegembe, ahol régen a fogott egereimet tartottam. Na jó,abból már kimostam, és ki is szellőzött.
Azért zavar igazán, mert 10 macska is várja a reggelt-ebédet-vacsorát a teraszon. Nufi már több kilósra hízlalta őket, kilépni botlásveszélyes a konyhaajtón, mert mozog a macskaszőnyeg már a széles küszöbön.





A fagyott baglyot Péter háza háta mögött találtam. Gondoltam, jó lesz  macskáknak, de nem kellett. Odaadtam a szomszéd blökinek. Ő legalább örült neki.

Nincsenek megjegyzések: