2017. május 12., péntek

Félig tele vagy félig üres

A megvezetés mondata. Ami félig van, az nem tele és nem üres.
Származék. Egy folyamatban mutató lehet. Mégis sántít. Ha valami tele van, abba nem fér semmi, s ha valami üres, akkor a teljes üreg szabad benne. Az űr kitölti.
Megint elhajtottam egy kereskedőt a telefonos nyaggató fajtából. Nufi szánja őket, én meg mérgelődöm.
Hamar elköszönök  udvariasan, hogy nem fogyjon a számlája és a munkaideje értelmetlen zaklatásommal. Minél több ember hessenti el magától, annál hamarabb kereshet másnak is hasznos tevékenységet.

********
Kaptam Nóritól megint palántákat. Már földben várják az esőt. Paradicsom és paprika. Holnapra biztos lekonyulnak, de remélem, kibírják a sokkot.



*******

Vateráztam magamnak használt agyváltós kereket.  Még nem tudtam beépíteni, mert a váltókar és az agy oldalán a mozgató mechanika nem járt hozzá. Azt külön kellett hozzá rendelnem. Már csak a jövő héten kerül be a bringámba.
Közben elbizonytalanodtam, melyikbe is.
A sárga teherbiciklimbe szántam, csak az most szépen összeállt. Tegnap megfúrtam a vázat, és külön furatba helyeztem át a kosár tartórúdját. Eddig együtt volt a sárvédő-merevítővel. V alakú kerítésdrótból alkottam rá. Nincs határozott mérete, és amikor megterheltem a csomagtartót 50kg-os cementes zsákkal, mindig elmozdult és besúrolt a kerékhez.
Még számba jöhet a zöld bicajom, bár annak is jó a kereke. Duplafalú, és hosszútávon kipróbált járgány. Miskolcra azzal szoktam elmenni.
Még kaptam pár napot eldönteni.

*******

Nincsenek megjegyzések: