2017. május 21., vasárnap

Vasárnapi kistúra

Nufi új bringájára feltettem a kosarat és a fényvisszaverő vackokat az első kerekére. Sok értelmét nem látom, inkább súlynövelő, de ha már kötelező, akkor legyen rajta.

Próbaútnak kinézte asszonyom a FB-n Perkupát. 12km.


 Van ott a fagylaltoshoz közel egy új talponálló, és reklámozza magát.
Nem voltam éhes. Azért három gombóc fagyit betoltam. Az nem kaja, csak édesség.
A kosár nem  üt el nagyon, bár első kerékre tervezték, simán felrögzítettem hátra. Az oldalára pedig a kis pumpát tartóstól.
Hogy ne légyen unalmas, most a Favorit bringát kaptam a lábam közé. Ronda nyikorgással tiltakozott végig az úton, és a jobb oldali klipsz is eltört. Bár az nem most, csak ma azt is helyreállítottam.
A nyikorgás a középső tengelyből jött. A hajtókar tengelye két golyókosárban forog, és a kosár ment szét. Szerencsére nem kínoztam sokat, sem a tengely, sem a persely nem rágott be. Kapott két új kosarat golyóstól, és ismét halkan forog.
Még megkerestem a klipszeimet is. A fém más rendszerű, de volt műanyag is. Az már szépen illeszkedik. Sötétedésig az egyiket cseréltem ki. talán holnap a másikat is. Bár édesmindegy, mert nem zavar a kétféle.
Délutáni utunkon is volt szél, de estére nagyon megerősödött. Csak itt a Táncsics utcán tettem pár kört. Nem űztem meg javítás után a járgányom. Hátha holnap jobb idő lesz!
Lehet, hogy azzal megyek Becskeházára harangkötelet cserélni? Most nem kell sok szerszám. Elfér a Favorit csomagtartóján is. Inkább az áttételei nem túl kényelmesek a kaptatón. Lihegni fogok az templom ajtó előtt, mint a kutyák a napon.


Nincsenek megjegyzések: