2017. június 27., kedd

Kutaszkodtam megint

Visszafelé haladva az időben, vagy pille módjára az események között repdesni az én világom. A rend még nem született meg a fejemben, de talán soha nem is fog.
Péter ma bekukkantott, hogy húzzuk ki a kútjából a hat éve beesett vedret. Igazi KUTaszkodó lettem a macskás (bal)eset óta. Sikerült.
Olyan vagyok, mint a kisfiúk között a labdatulajdonos.  Őt mindenképpen beveszik a focicsapatba.
Nekem volt kampóm és lámpám is.
Na jó, nem lovagolok tovább a témán. Sokadik húzogatásra beleakadt a kampónak hajlított vasdrót, és napvilágra került a régi szerszám.
Locsolásnál már akadály lehetett a nyári alacsony vízállás miatt.

Meg kellett igazítanom a fehér FSC notebookban a processzort, mert nem akart dolgozni. Megártott neki a meleg.

Megjött a két Borbola könyv is. A Tutanhamon számadó -t végigolvastam egy szuszra. A Magyarok istenét még nem.
Ez még nem jelent alapos olvasást. Első átfutás csak. A Gardiner transzliteráció nyomán született értelmezés mellé még az elején felvázolt egy másik lehetőséget is,  Kidolgozásra alkalmas, ám van annyira nehéz olvasnivaló, mint Fejes Pál epigráfus könyvei. Csak azért is tömöm vele az agyam. Ki kellett irtani belőle az Orion tévés kudarcom logikáját.  Bár nem tudom más vonalon folytatni, mert szétkötözgettem az eltérítő tekercsét, és a szakadt fojtókat mindenképpen újra kell pedernem az összerakáshoz.

Aztán jöhet holnap egy kis kaszálás. Bár mára terveztem, de jó indok volt a kút a mai pozitív élmény kipipálására.

Nufi kiöregedett telefonja helyett talált a Vaterán újnak árult 4s verziót az almák közül. Nyomoztunk, mit is jelent az S betű, meg van-e errefelé 4G lefedettség, aztán visszatértünk a kereskedőhöz. 50db-ot hirdetett meg akcióban 19 ezerért darabját. Külföldi beszerzés 3 nap plusz posta, nagyjából öt nap alatt a boldog tulajdonosnál a kütyü. Csak előreutalással.
Nufi kiszúrta, hogy nincs visszajelzése egy sem. Akkor nem kell.
Jó, de én ráeresztettem egy kérdést, hajlandó-e utánvéttel feladni, mert ha jó az áru, kifutott termék raktáron maradt sorozata, akkor akár beteheti azt a pénzt, és én megrendelem.
Kitért, hogy nem illik bizalmatlannak lenni.
Csakhogy ez kereskedelmi mennyiség. Öt napra meghirdetett akcióban közel egy millió Ft, ha mindre talál vevőt. Nem ismerem a margint, de a kereskedők nem szívbajosak, biztos a másik felét megtartják.
Ez azért már megér egy kis befektetést, ha komolyan gondolja.
A garanciára feltett kérdésre : 'beszállítói garanciát' ír.
Kettővel mögöttem már lecsalózta valaki finoman. Ma pedig újra megnéztem a Vaterán a 'termék'-et. Eltűtnt.
Nem érdekes?
A Vaterán nincs pénzvissza garancia, csak felhívják a figyelmét a vásárlónak, ellenőrizze az eladót.
Már nem volt hová beidézzem a szabályzat szövegét. Ja, és nem csak a telefonjait vette le, hanem az órákat, és a harmadik hirdetett motyóját is, amit nem jegyeztem meg.

Szerencsénk volt... mondhatnám, de Nufi orra szagot fogott, én meg a magam módján értelmeztem a szagot. A visszacsatolás a rendszerben pedig igazolt.

Már csak ezt a meleget kell belaknom, mert inkább így éjszakára indul el az agyam, nappal csak szédelgek.

Nincsenek megjegyzések: