2017. augusztus 31., csütörtök

Ettől már csak jobb jöhet...

Anyut jól megkínozták a kórházban.  A szívkatétert a vénán keresztül tolják fel a karon, de neki elakadt a könyökénél. Ezért combtőből indulva ismételték meg.
Alig ismertem meg a hangját a telefonban. Utoljára akkor volt ilyen, amikor nagymama meghalt, és belekiabálta a telefonba, hogy mindennek vége. A kétségbeesés hangja volt. Most is.
A lényeg, hogy nagy eltömődéseket nem találtak, 'csak' kisebbeket, amit nem kell műteni. Más gyógyszert írnak fel, aztán megy tovább az élet.

****

Éjjel én sem aludtam sokat. Persze nem magamat sajnálom, csak átsugárzik, ha anyuval baj van. Nem a telepátiában hiszek, hanem vannak helyzetek, ahol a jelek bennem is megjelennek.

****

Ma igyekeztem nem nehéz feladványokon törni a fejem. Nem ment volna. Megfőztem a hamis vesevelőt ebédre, tovább olvastam Csányi Vilmos könyvét. (Tele volt 2005-ben naiv várakozással az EU belépésnek mián.) Elővettem a Jánossal elcserélt akkutöltőt. Szovjet Reszursz-1. Egy kondit cseréltem benne anno, de ez is dobozba került a költözéskor, és eddig a padláson várta a befejezést. Természetesen pár apró csavar elkóborolt tőle. Az ampermérőjének az anyái pedig vagy nem is voltak, vagy köddé váltak.
Hasonló méretűt nem leltem. 2,5-ös menetfúróval kellett gyártanom. Nem akartam sokat kínlódni. Kivágtam a leégett fűszegélynyíró műanyagburkolatából sík darabot, azt fúrtam és meneteltem meg. Gyors és könnyű munka volt. Persze a vezetékelése is szét volt. A biztosítékaljzata belelógott a tirisztorok hűtőbordájába. Kicseréltem NDK gyártmányúra. Az rövidebb egy kicsit. Viszont rájöttem, hogy miért. A tetején van merevítő eredetileg. Ebben nem volt. Más baját nem találtam. Még egy vezeték lóg, azt ki kell találni, hová megy. A rajzát már letöltöttem, Holnap a merevítőt kell legyártanom és visszakötni a lógót, és összerakhatom. Próbának a kisakku töltése jön. Az lesz a modemünk szünetmentese.
Este még megragasztottam a szürke bringám első kerekét. Rózsatövis volt benne. Holnap kiderül, hogy jó-e, de a hátsóm is megpuhult. Csak, hogy legyen mit megint ragasztani. 

****

Holnap le akarok menni Szendrőbe kéménytisztító ablakhoz ajtót venni, A ragasztás nem vált be. Meg egy  kábelcsatornát is hozok a padlástéri fejlesztésemhez.
Anyut most nem merem hívni, hadd pihenjen. Remélem ma már tud aludni.

*****
A gépem meg lassan meg fogom taposni, mert nem ad kurzort, és megáll állandóan valamiért. Persze az bloggergond. Csak hát a gép van a előttem.

Nincsenek megjegyzések: