2017. augusztus 29., kedd

Ma magamnak dolgoztam. Miskolcon elpukkant a tabletem töltője. Egy dióda vált vezetékké. Kicseréltem. Még szerencse, hogy nem itthon, mert nem nézem olyan gyakrani a töltést, és leégette volna a kis trafóját is.
Előástam Muki szervert.
Ezen építettük Nufival a napmátka honlapját. Nekem is készült rá pár novella és vers, illetve önreklám. Telefonszámmal, hogy megtaláljanak, akik javíttatnának. Ez nem volt kinn soha, csak tanultam rajta HTML-t programozni.
A blogger kinézetéhez képest primitív, statikus oldalak. Pár táblázat az írások címével, és háttérszín. 500megás proci 128mbyte rammal 1 gigás scsi merevlemezen. Belső hálón hasít, mint egy rakéta. Csak hát igen nagyon hangos szegénykém.
Most rárántottam erre a gépemre is az apache2 -t. Azaz már ezen is lehet tartalmat szolgáltatni, de újra kell tanulnom a konfigu rázást.  Ezen kívül mászkál bennem az allergia. Estére mindig megkínoz. de nem hagyom magam.
Tegnap meg mosodáztam.
A macskák alól kikerült párnákat vittem a 22-be, és a tárcsás Hajdu mosógéppel forgattam sokáig. Meg a farmerjaim is, mert azok is sok port beszívtak már.
Ilyenkor még a centrifugát sem használom, csak felakasztom a belső kerítésre, vagy itthon a szőlőfuttató állványra. A benne mozgó víz ki is vasalja. :-)
Anyu izgul a kórház miatt. Meglátogattam pénteken. Voltunk bevásárolni, meg szombat reggel a Zsarnain is.  Természetesen péntek reggelre akadt ki a hátam. Mikor, ha nem pont akkor?
Anyu azóta miattam is ideges. Pedig csalánba nem üt a mennykő. Legfeljebb többet alszom, és visszafordul az egyensúlyom. Remélem.
Piaci szerzemények: 3 könyv. 1 lakatfogó műszer és négy világítós billenőkapcsoló. Ezek szoktak tönkre menni az elosztókban. Már PC-ből kivett kapcsolókkal pótolom, de amit Nufi is használ, annak esztétikusnak kell lenni.
A szemetes kukát hétfő reggelente ürítik.
Mindig dühöngök, ha benne marad az alsó zacskó Béla pelenkáival. Második hete ügy cselezem ki a lusta szemeteseket, hogy a kutyakonzerves dobozokat megtömöm papír és műanyagzacskó szeméttel, és az aljára pakolom.
Ehhez ugyan ki kell szedni minden bezacskózott szemetet, de legalább nem végeznek félmunkát a köztiszták.
Kezdem megszokni az Etológia és társadalom stílusát. Vagy oldódott az írója, vagy nekem is hasonló a hangulatom immár. Nem tudom. Még a közepén járok.
Logikus a bácsi, és nem kertel.
Lassan füvet is kell nyírnom újra.
A 22-es szomszédom eltávolította a marhákat. Meg is állt megbeszélni a kocsival, ahol meglátott biciklizni. Megkérdezte, hogy milyen károm keletkezett.
Mondtam, hogy a kerítés.
Megígérte, hogy visszabetonozza. Vadhálót is húz rá.
A drótkerítést nem fogja kicserélni, amit a marhák tönkretettek, mert azt elődeim a 70-es években húzták oda.
Hát ez van. 40 éves drótot természetes, hogy letarolnak a marhái. Azt nem kell kicserélnie.

Nincsenek megjegyzések: