2017. október 20., péntek

Fűrészelni jaj de jó, hallihallihó

Ma már előkerült a balta és a körfűrészasztal is. Csak délután fogtam neki. Nem kapkodom el a munkát. Délelőtt az 'új' gépet nyúztam. Feltettem rá egy SuSE, majd most egy új Ubuntu verziót.(17.10-es) A SuSE sok neki. A plazma ablakkezelő jobb gépet igényel, de ez az egyszerű szépen dorombol rajta.
Még tervben van a Debian és FreeBSD is. Az utolsó már csak a MAC kernelfordítás miatt is érdekel.
Igaz, ma a FET válogatást terveztem, de olyan jó idő volt. Ha nem jön eső, két nap alatt szerintem be tudom hordani felvágva a maradék tűzifát fedett helyre.
Újra meghallgattam Tóth Feri Élősködőkről szóló videóját. Vagy újra vágták, vagy elsiklottam az elején lényeges részek fölött, de rácsodálkoztam az esszénus evangélium és a természeti hasonlatok összefüggéseire.
Már korábban is volt apró megvilágosodásom, a bogarak és az egerek miatt. Amíg Budafokon volt egér, addig az a nagy bogár nem került elő. Amikor megritkultak az egerek, felszaporodtak a bogarak.
Itt most az ősz bekergette az egereket a házba. Tegnap legalább ötöt fogtam a kamrában a macskáink nagy örömére. Nekem meg bosszantó. Nufi pedig szégyelli.
Védekezünk. Hiába a tizenhét (17) macska a teraszon, ők csak nyávogni tudnak a kajáért és megsértődnek, ha napozás közben zavarom őket. Persze piszkolni nem felejtenek el.
Letettem a világ dolgainak megértéséről. Ezt a szűk kis udvart sem látom be teljességében. Mire valamit megoldok, kettő jelentkezik, s ami meg nem jelentkezik, csak hátulról jön, az később rúgja össze a bokáimat.

Nincsenek megjegyzések: